28 February 2011

UnTuk Emak


Lagu ni khas untuk ibu, mak, mama, mummy, ummi korang.

Memang best lagu ni.


bersinar kau bagai cahaya
yang selalu beri ku penerangan
selembut citra kasihmu kan
selalu ku rasa dalam suka dan duka

kaulah ibuku cinta kasihku
terima kasihku takkan pernah terhenti
kau bagai matahari yang selalu bersinar
sinari hidupku dengan kehangatanmu

bagaikan embun kesejukan hati ini
dengan kasih sayangmu
betapa kau sangat berarti
dan bagiku kau takkan pernah terganti

kaulah ibuku cinta kasihku
terima kasihku takkan pernah terhenti
kau bagai matahari yang selalu bersinar
sinari hidupku dengan kehangatanmu

kaulah ibuku cinta kasihku
pergorbananmu sungguh sangat berarti
kaulah ibuku cinta kasihku
terima kasihku takkan pernah terhenti
kau bagai matahari yang selalu bersinar
sinari hidupku dengan kehangatanmu

kaulah ibuku cinta kasihku
terima kasihku takkan pernah terhenti
kau bagai matahari yang selalu bersinar
sinari hidupku dengan kehangatanmu
sinari hidupku dengan kehangatanmu



-------------

" Mak, miss u "

17 0 buaT aDuaN:

Ayuni said...

teringt kt mama....

Gimi said...

Ayuni...

Nak balik rumah..

sarra said...

miss her so much!

sarra said...

btw lagu ni tajuk pe gimi??

zuhanismohamed said...

alamak..ni yg wat homesick ni T_T

Gen2Merah said...

saya sayang mak saya

Gimi said...

Sarra..

Tajuk dia "Ibu"

Gimi said...

Zuhanismohamed.....

Gimi pun tgh homesick ni...

Kalau tgk video lagu ni lagi sedih..

nelly said...

so sweet ! anak yang baik
=)

ïêmå å¢klê§ said...

kita belum mak lagi..
tp nk dgr jugak...

Gimi said...

Iema...

Takpe, nanti kamu bakal menjadi seorang ibu

rizwan's sweetheart said...

bangganyer biler bergelar seorang ibu... hehehe... gimi wat fda rindukan mak!!!

JIJI YU said...

muahah sekali nak terlelap aku dgr lagu ni.e.hehehe

ILI said...

;) mama.. takde yg setandingnya kan.. hi gimi..selamat petang

mrs.sabri said...

sedih lagu ni..sape yg nyanyi ek..tak pernah dengar la.. :)

adilah md shah said...

miss my late mom so much.. al-Fatihah

Gimi said...

Mrs.Sabri...

Farhan dan Haddad Alwi...

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review