14 January 2011

Tatoo comei..

Ni kalau aku buat, mau hantu pun confius.. 
Sape nak buat macam ni, boleh la try..

P la hospital..darah kuar tu weh..

Paling cute kot
Ini..mak dia pun tak kenal..



adakah zambi kampung pisang??


Ini hantu pun cabut lari

Pemenang...tatoo paling cute

kesian ak tengok..mesti sakit nak wat camni

Ni mau bini dia salah tengok..katuk laki sendiri..

Yang ini paling tak boleh bla sebab sanggup buat pembedahan nak letak apa kebenda jadah kat dalam kaki sebab nak kasi tatu tu nampak cam real..

5 0 buaT aDuaN:

Miecyber said...

Ngerinyer...


Blog papar isu penipuan pengguna

SyahmiFikri said...

hahaha..

style koet tatooo cmtuh.. huhu

Gimi said...

agak ngeri sebab romate ak pun tak sanggup nak tengok..

♥suNa husNa♥ said...

erkkkk....scary laaa

Novelgurl said...

Salam..erk..menakutkan.Entah apa-apa je,

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review