29 January 2011

Siapa si Kacak nie?

18 0 buaT aDuaN






Ak tak berapa nak kenal artis luar negara ni. Yang ak tau nama dia Joseph Vincent. Tu je..
Tarikh lahir dia tak pernah pulak ak nak ambik tahu. Bukan nak bagi hadiah pun..
Cuma nak korang tahu, yang ak rasa dia ni cute..
Gambar kat atas ada la ala2 macam Fahmi ckit..

Ada sape2 tau pasal Vincent ni??

MoOd gatai datang...
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Terjawab suda..



Persoalan..
Boleh buat bising ke kat library?? ...

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review