29 May 2011

KelmariN

12 0 buaT aDuaN
" Jom pergi East Coast "

" Ok. "

Dalam kereta.

" Dorang tu tak reti nak blah ke? "

" Sape ? "

" Tu..kat kedai tu. Mamak tu nak tutup kedai tapi dorang tak nak blah lagi. "

Di East Coast Mall.

Ku lihat wajah Kak Nor muram.

" Kenapa ? "

" Tuuu.. "

Kak Nor memuncungkan mulut menunjuk arah.

" Oooo.. "

" Apa ooooo ?...Menyampah tau. "

Ku hanya mengulum senyuman sambil menggelengkan kepala.

" Menyampah tau. Dah la tak pergi solat Jumaat, pastu buat muka gatal. "

" Hurm.. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



22 May 2011

Diam Itu Lebih Baik

7 0 buaT aDuaN

" Kesian kau dengan Mas.. "

" Kenapa? "

" Ye la..semalaman bertudung. "

" Dah Amin ada. "
. . . . . . .

" Ha..ah.. Ana yang tak pakai tudung pun panas semalam. "

" Ana bukan apa. Ana tak pakai tudung sebab Ana anggap Amin macam abang. "

Ku terdiam.

. . . . . . 


Dah macam Novelgurl la pulak.


08 May 2011

KeNapa Jerawat ??

3 0 buaT aDuaN

" Adui !! "

" Kenapa ? "

" Ni.. "

" La... jerawat je. "

" Sakit jugak. "

" Hah, cakap pasal jerawat. Hang tahu kenapa depa keluar ? "

" Emm...sebab kuat berangan kut. "

" Kantoi hang kuat berangan. "

" Mana ada. Ayah aku yang cakap. Dia cakap jerawat kuar sebab kuat berangan. "

" Ayah hang salah tu. Mak aku cakap sebab kita tahan ketut dengan berak. "

 " Ooooo..patut la aku selalu dengar bunyi bom. "

" Ciss.. "

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review