28 November 2011

Fesyen Rambut Yang Kita Tak Suka Tapi..

15 0 buaT aDuaN

Fesyen rambut ni memang kalau orang kita buat ada la yang tanya

" Baru lepas pantang ke? "

Tapi negara lain, terutama Korea.



Nikki Hilton casual bun

cute asian hair straight auburn bun

cute asian hair red straight bun





Hah, ambik ko sekali tinggi cam gunung everest



p/s : Ingat kita je tiru Korea...apa-apa je la.


20 November 2011

Bukan lawak semata-semata..terbaik la!

8 0 buaT aDuaN


















19 November 2011

MOral Story : Jangan Jadi Katak Bawah Tempurung

9 0 buaT aDuaN

" Kak, nak KFC.. "

" Ish, kau ni KFC je tau. Makan nasi tak nak. "

" Ala..cepat la. "

" Yo la...yo la. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

" Makan atau bungkus? "

" Bungkus "

" Nak 1 set snack plate? "

" Tom Yum Crunch saja ada. "

( Sebab cashier tu cakap laju sangat so dengar tom yum je. )

Pandang muka adik.

" Ish, apa pulak jual tom yum kat KFC ni? "

" Entah ar. Cakap je la apa-apa kak. Adik on je. "

" Ko memang. Bab nasi je ko tak on. Harap muka melayu je. "

" Emm...boleh la. "

" Air? "

" Em.. strawberry. "

" Ok. Ada apa-apa lagi. "

" Tu je. "

-5 minit-

Keluar dari pintu KFC.

" Kak... "

" Apasal ? "

" Dia bagi coke la. "

" Em...dia salah dengar la tu kot. "

" Minum je. "

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Serius cakap tak sedap la tom yum.

Tom Yum Crunch

Balik rumah baru aku tau pasal tomyum ni. Tu pun lepas tengok kat web. 


Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review