19 November 2011

MOral Story : Jangan Jadi Katak Bawah Tempurung


" Kak, nak KFC.. "

" Ish, kau ni KFC je tau. Makan nasi tak nak. "

" Ala..cepat la. "

" Yo la...yo la. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

" Makan atau bungkus? "

" Bungkus "

" Nak 1 set snack plate? "

" Tom Yum Crunch saja ada. "

( Sebab cashier tu cakap laju sangat so dengar tom yum je. )

Pandang muka adik.

" Ish, apa pulak jual tom yum kat KFC ni? "

" Entah ar. Cakap je la apa-apa kak. Adik on je. "

" Ko memang. Bab nasi je ko tak on. Harap muka melayu je. "

" Emm...boleh la. "

" Air? "

" Em.. strawberry. "

" Ok. Ada apa-apa lagi. "

" Tu je. "

-5 minit-

Keluar dari pintu KFC.

" Kak... "

" Apasal ? "

" Dia bagi coke la. "

" Em...dia salah dengar la tu kot. "

" Minum je. "

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Serius cakap tak sedap la tom yum.

Tom Yum Crunch

Balik rumah baru aku tau pasal tomyum ni. Tu pun lepas tengok kat web. 


9 0 buaT aDuaN:

AZRUL AZMI said...

hahahaha... lama dah tak mkn KFC...

Bidadari Syurga said...

adik.... akak dah lama tak mkn ayam tahu.... semuanya kena pantang... arghhhhhhhhhh...

ps: tapikan serius tak sedap...

Sr. Maryam Fatanah said...

ape daaa mar ni

nelly said...

haha . lawaklah . sabar je lha ya . :D

Gimi said...

Azrul Azmi...

Ni baru makan sebab kawan ajak...kalau x, xde makne nak p makan...

Kak Bidadari..

Awat pantang makan ayam? Diet ek...huhu

Maryam...

Tarapapa la M..

Nelly...

Jangan jadi macam saya ye Nelly...

cha zainol said...

aku x p sbb hot n spicy tada lah.

Gimi said...

Cha Zainol..

spicy sodap kan...

Bidadari Syurga said...

bukan diet... di kefiukan...(kuarantin maaaaaaaaaaa) uwekkkkkkkkk

Nafisah Ruslan said...

memang xsedap pun..

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review