28 November 2011

Fesyen Rambut Yang Kita Tak Suka Tapi..


Fesyen rambut ni memang kalau orang kita buat ada la yang tanya

" Baru lepas pantang ke? "

Tapi negara lain, terutama Korea.



Nikki Hilton casual bun

cute asian hair straight auburn bun

cute asian hair red straight bun





Hah, ambik ko sekali tinggi cam gunung everest



p/s : Ingat kita je tiru Korea...apa-apa je la.


15 0 buaT aDuaN:

say to easy=) said...

di mata kita ape yg fsyn korea ke ape2 jela msti kite ckp cntik,lawa tp kalo tgk,sbnrnye x lawa pun n korea yg tiru kte .hehe

Gimi said...

say to easy..

:D

Sharinginfoz said...

memang betul budaya berbeza

Izan Ishak said...

hehe...gaya dlm pantang ek. tp skrng ni tak leh buat sbb rambut dah kontot...huhu

cha zainol said...

hahaha. lain org lain mata babe. hehehe.

Gimi said...

Kak Izan...

Xpo, tgu panjang nanti leh la wat...

Gimi said...

cha zainol...

setiap org pandangan lain2...bagi Gimi kalau kita wat rambut pantang pastu mekap cam dorang ni, kompom boleh jadi comei dr dorang..

Bidadari Syurga said...

ingat lagi bila akak ikat cenggini... member kata 'fesyen serabai mende lu cuba create nie...' hahahhahahha

ps: time tu akak memang tak sikat rambut loooooooooooo... lalalalallala

qlah said...

alah.. pakai tudung terus lagi senang . hihi ;D

Gimi said...

Kak Bidadari...

haha..gimi ni lak, kwn kata "asal ko wat x sama comei cm dorg wat"

Gimi said...

Qlah..

haha, ni fesyen di kala dah rimas je

ghost writer said...

dowang dulu lagi dah tiru orang melayu.

Shuhaida Subri said...

Hahahha.. Xsangka ada gak pesen cenggini..

Gimi said...

Ghost..

Apa lagi dorang tiru?

Shuhaidda..

Gimi tengok cite korea baru tau...

Nafisah Ruslan said...

yg pakai spek tu macam edit letak spek je.. tapi mmg comel :)

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review