30 July 2012

Giveaway : Jom Singgah Blog Broblogger.net!

8 0 buaT aDuaN


" Wah, licin... siot! Siap jilat jari. Lapar sangat ke? "

" Siot tak siot, makan licin dan jilat jari sunnah Nabi SAW. "


- - - - - - - -

" Tu kenapa tak habis nasinye? "

" Tinggal sikit untuk moyang aku. "

" Moyang?? "

" Moyang aku dah lama mati. Kat rumah, mak aku selau tinggal sikit nasi dalam periuk sebab mak aku kata nanti roh moyang datang tengok ada tinggal nasi, tanda kita ingat kat dia. Dah takde periuk, aku tinggal kat pinggan je. "

" Sekarang bulan puasa, hantu syaitan semua kena ikat. Moyang ko tak boleh datang. Aku tak kira, makan habis sekarang. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Sebelum terlupa... meh join 

broblogger.net
[Join]

GA dari Khairul Asrol ni sampai malam raya, jadi ada banyak masa lagi.

Syarat GA beliau ringkas sahaja dan padat (cewah)...

Silalah tekan banner beliau dan join. Ada rezeki, dapat la hadiah topap dari beliau.

Kalau dapat, kira duit raya le tu..

Apapun, Selamat Berpuasa kepada semua !!


p/s : makan berpada-pada jangan sampai dok mengulang ambil wuduk pasal asyik terkentut time terawih
dan mulakan buka puasa dengan bacaan doa dan yusuf taiyoob (sebut ikut tone)





Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review