30 July 2012

Giveaway : Jom Singgah Blog Broblogger.net!



" Wah, licin... siot! Siap jilat jari. Lapar sangat ke? "

" Siot tak siot, makan licin dan jilat jari sunnah Nabi SAW. "


- - - - - - - -

" Tu kenapa tak habis nasinye? "

" Tinggal sikit untuk moyang aku. "

" Moyang?? "

" Moyang aku dah lama mati. Kat rumah, mak aku selau tinggal sikit nasi dalam periuk sebab mak aku kata nanti roh moyang datang tengok ada tinggal nasi, tanda kita ingat kat dia. Dah takde periuk, aku tinggal kat pinggan je. "

" Sekarang bulan puasa, hantu syaitan semua kena ikat. Moyang ko tak boleh datang. Aku tak kira, makan habis sekarang. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Sebelum terlupa... meh join 

broblogger.net
[Join]

GA dari Khairul Asrol ni sampai malam raya, jadi ada banyak masa lagi.

Syarat GA beliau ringkas sahaja dan padat (cewah)...

Silalah tekan banner beliau dan join. Ada rezeki, dapat la hadiah topap dari beliau.

Kalau dapat, kira duit raya le tu..

Apapun, Selamat Berpuasa kepada semua !!


p/s : makan berpada-pada jangan sampai dok mengulang ambil wuduk pasal asyik terkentut time terawih
dan mulakan buka puasa dengan bacaan doa dan yusuf taiyoob (sebut ikut tone)





8 0 buaT aDuaN:

dwaty said...

hikhikhik....

selamat berpuasa untuk tuan rumah juga...

yusuf taiyoob ~

ghost writer said...

aku pun suka tak habiskan sebab nak simpan untuk masa depan. takut-takut masa depan dunia mengalami kemarau yang berpanjangan. makanan takde. jadi makanan yg aku simpan sekarang aku leh makan nanti masa tuh. boleh gitu, gimi?

Aqilah Ali said...

akak....


slama ramdhan yer..


lama tak jenguk akak..

Mastuera said...

hahaa..habiskn !

MR. SYAH said...

selamat berpuasa gimi..

Gimi said...

@dwaty..

selamat berpuasa dan selamat berhari raya esok!

;D


@ghost..

maksud gimi bkn makanan kat rumah tu, tp mknan yg dimsk utk masa tu, klu simpan mcm nasi yg dah kena kuah tu kan klu simpan basi dan berpada2 bila ambil mknan...selamat hari raya ghost!!

Gimi said...

@aqilah..

selamat hari raya!!..lama juga x jenguk qilah...maaf sgt


@novelgurl...

o, nama noverlgurl mas...mcm nma kwn gimi... Selamat berhari raya!


@shah...

lama x nmpk shah, Selamat Hari Raya!

azzifarunnurafizza said...

hokey! boleh plak macam tu ek? apa2 pon raye dah lepas.. gud luck with ur life. peace!!!

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review