29 May 2011

KelmariN

" Jom pergi East Coast "

" Ok. "

Dalam kereta.

" Dorang tu tak reti nak blah ke? "

" Sape ? "

" Tu..kat kedai tu. Mamak tu nak tutup kedai tapi dorang tak nak blah lagi. "

Di East Coast Mall.

Ku lihat wajah Kak Nor muram.

" Kenapa ? "

" Tuuu.. "

Kak Nor memuncungkan mulut menunjuk arah.

" Oooo.. "

" Apa ooooo ?...Menyampah tau. "

Ku hanya mengulum senyuman sambil menggelengkan kepala.

" Menyampah tau. Dah la tak pergi solat Jumaat, pastu buat muka gatal. "

" Hurm.. "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



12 0 buaT aDuaN:

Cik TeN10 said...

dh la bil kaum adam makin berkrg skrg ni.. nk cri yg berkualiti mmg ssh la kn.. huhu

Gimi said...

Em..nak plak yg tukar jantina jadi pompuan...

Cik Bidadari said...

klau yang gatalnya kenyit mata kat akak secomel sekecil nie... akak rela aja adik... keh keh keh... alah tomeinya dia....

Gimi said...

Cik Bidadari..

Kalau saya pun sama kak...siap p kat dy n cubit pipi dy...

Masalahnye bkn si comel ni...

cha zainol said...

kadang kadang baju melayu bukan maen lagi. tapi bukan di masjid =='

Gimi said...

Cha Zainol..

Betul....

Mrs.Yie said...

gerangan siapakah itu yg buat muka gatal?hehehe :)

Nadia Mashuri said...

urm.. siapa yang perlu dipersalahkan???

ghost writer said...

dowang tengah amik masa kot...haha

ieda said...

yang duk ktn ye ??

awat x joint gader2 ari tuu .. kalau tak leh kenal ! :))

Novelgurl said...

maslh2~

Bella Bell said...

eh.. awak orang pahang ke?? wahh.. baru tahu la :D

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review