13 January 2011

Mama.. keNapa buAng adik?



Tak tahu kenapa emo pulak ak hari ni. Semalam lepas tengok "Ngangkung" terus jadi macam ni. Memang tangkap dalam hati ak ni tengok cerita tu. Aku bagi 5 bintang kat Ahmad Idham. Banyak pengajaran dalam Ngangkung. Paling ngeri la bagi ak part masa Azli rekomen dua cara nak gugurkan anak. 

Ak pun macam Azli jugak. Mati-mati ingat pesakit tu anak ngan bapak. Sebab dok asyik panggil papa. Hampeh tul. Rupanya kekasih gelap. Memang rasa ngilu gila time Azli cakap bab korek- mengorek ni. Bagi siapa yang tak insaf lagi tu tak tahu pulak.






Masa ak nak letak pic ni pun ak rasa ngeri. Ye ar..baby ni dari patut nye tengah duduk tenang kat atas katil sambil isap susu tetiba duduk kat dalam hutan belantara sambil kena gigit dengan semut-semut. Ada juga yang tengah sedap berenang-renang di tepi muara. Tak faham ak.

4 0 buaT aDuaN:

Cadbury Girl said...

cre azli tu mmg seram .
nk korek . nk sedut . gile2

Gimi said...

tahu xpe..tapi muka azli mmg tak bole nak tengok..
sb muka dy macam gatal je..

cik bunga said...

itulah hakikat..nyawa mcm dah tkade nilai. nauzubillah

♥suNa husNa♥ said...

cian tol baby2 ni..sedihnye...:(

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review