22 January 2011

Sob!! Sob!!

"Eii..."

"Ko pehal?"

"Takde mende"

"Dah tu..pehal baling bantal kat ak?"

"Saje..hobby"

"Banyak la ko punya hobby. Banyak-banyak hobby kat dunia ni, tak boleh ke ko pilih hobby yang berfaedah sikit macam contohnya.. menyapu bilik ko yang dah tak macam bilik orang ni ke..
basuh baju-baju yang hampir nak berkulat kat dalam baldi tu..
Aku ni mujur tak mati je duduk dengan baju ko tu.."

"Oii..oii..baju yang berkulat tu duduk dalam baldi ak ke baldi ko?"

Aisemen...

"Ko pesal?"
(taktik nak lari dari malu)

Ak tengok muka minah depan ak da start menitikkan air mata
Aish..ak lemah betul la bab nagis-nagis ni

"Dia kecewakan ak lagi.."
Huaa..huaaa..huaaa
Ak pun layan sekali la dia nagis walaupun ak tak faham apa dia cakap
(sebab dia cakap sambil menangis bukan sebab ak tak memahami)

"Dulu adik, sekarang abang pulak"
(ye ke..tak berapa dengar lak tadi)

"Amboi..boleh tahan gatal jugak ko ni"

"Pe gatal-gatal?"

"Dah tadi ko cakap adik dengan abang"

"Ei..tak tahu hal sensasi tul. Zaquan dah kawin dengan Ayu. Hari tu cakap tak tahu lagi. Tiba-tiba kawin plak dengan Ayu tu...ei, cakap memang cakap tak suka bikin tul"

 Ku tonyoh kepala minah senget depan ak.

gambar pernikahan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

"Kurang asam boi tul..ak ingat sedih pasal apa. Dah..dah..syoh, g main jauh-jauh"

Buang karan tul la minah senget ni.

2 0 buaT aDuaN:

nub said...

hihihihi

eelobor said...

dah sampai masa mereka kawin kan? elok lah tu

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review