16 January 2011

Selamat Tinggal Sayang

Colorful and Pastel Sweet Candies - Colorful Sweets - Pastel Sweets and Candies Wallpaper 1
B4 mood sedih datang, tgk pic cute dulu

Sampai hati awak. Kenapa awak buat macam ni kat saya? Kenapa? Why? Why? Onion Head emoticon
Dah lama saya bersabar tapi still awak buat macam ni kat saya. Apa salah saya dekat awak?
Cakap...cakap cepat!!


Kawan-kawan saya cakap semua perkara buruk pasal awak tapi saya buat tak endah je..
Sebab apa?
Sebab saya sayangkan awak...Onion Head emoticon
Saya harap kita akan still bersama hingga hujung nyawa


Tapi sekarang, saya dah tak sanggup lagi
Apa nak jadi, jadilah
Saya tak akan ubah fikiran saya lagi

 Awak selalu buat air mata saya mengalir
Tapi awak apa tahu..
Tisu pun kemut nak bagi
Eii..benci tau

Papa saya cakap berdosa tinggalkan awak macam tu je
Tapi nak buat macam mana 
Saya dah tak tak tahan dengan awak
Buat habis duit saya je untuk awak selama ni
Saya nak awak ganti balik duit saya
Tak kira
Bagi balik

Selamat tinggal Nasi Goreng Cili Padi
Tak mau dah pesan awak kat kedai lagi dah..

26 0 buaT aDuaN:

❤ Cik Ain ❤ said...

ceh, tertipu kite.... ingatkan bf

upenye nasi goreng.. senget... huhu

Qaseh dalia adelia said...

wah2 bagi kat kita lah tgh lapo no ha

Gimi said...

qaseh..
da basi la..
nasi semalam tu..

.:reine:. said...

apelah salah si nasi tu..huahua

CN said...

Sedaaapnya nasi grg cili ali ni...minta sepiring boleh ???

Nina Love said...

nasi goreng cili rupanya...

Nadhirah-chan said...

hahah , kejam betul si nasik goreng cili padi tuh . sanggup dia buat camtu kan . ish3 .

eMMe said...

uih...gambar last skali yg buat terlagi2, walaupun air mata mengalir...hehehee...sedap tandanya...

wida said...

comel lah..pndai wat n3 :)
tq sudi singgah blog saya

Sekamar Rindu said...

salam...

hahahaa..suspen tol...nasi goreng ishh.


**follo ur blog..****85

atieshariffuddin said...

comel je.. pasal nasik.. heheh~

Nasuha Salleh said...
This comment has been removed by the author.
Nasuha Salleh said...

U.u Nape ngn nasi tu..sedap ape.. =D
hehe
My Recent Post: Geo Lens Superb Untuk Mata

tengkorakemas said...

nasi goreng cili padila sedap..he2..selalu minta yg cili lebih

aibaks said...

kah3.. beriya2 tulis selamat tinggal... nasi goreng rupenye? haha..

Nadia Mashuri said...

hi..
thanks follow saya..
singgah bace2 blog awk n follow..
heheee..
=)

bukan photographer said...

waaa...nasi goreng cili padi...peberet..order la..pastu anta kat sini

ARJUNA.Inc said...

haha..bru nk bgi nashat munasabah cket..skli..sbb nsi goreng daa..hehe..mnarik..kreatif..=)

mohfi said...

hahaha...senyum jerk aku~

d_LA said...

eiiiii..sedap tuuuu..bg kat dla xpe..hehe

Arizakiah said...

Salam ziarah...
Pertama kali ke blog ni...terpikat...

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

sdapnye nasi tu. hehe

Maryam Fatanah said...

amboih mar !

Gimi said...

maryam fatanah....apa yg amboinye??
huhu..

a l i a a z w e e n said...

hehe.
ingat kan apa tadi.
emo semacam.
tgk2 nasik goreng cili padi! :P

Gimi said...

Terima kasih untuk semua komen..

Gimi tahu, mesti suma salah anggap dah tadi..

Baru lepas makan nasi cili padi, walaupun pedas tetap dimakan jua

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review