23 February 2011

Aku KoMpiUs


AK CONFUSE


Korang rasa orang ni sebenarnya KEMUT atau BUDAK BAIK?

KES 1 :


Bila kawan ajak tengok wayang. 


" Mak aku tak bagi tengok wayang la.. " 

SEBENAR :
 Baik cuci mata. Dua tiga hari lagi ada la yang tanya " Yob, ko nak cite tak? "

KES 2 :


Bila ajak makan dekat Secret Recipe.
" Perut aku tak boleh terima makanan macam tu. Jom pergi Ani Sup.Sup dia superb lo. "

SEBENAR :

" Dah la mahal, rasa boleh tahan tapi sedap lagi mak aku masak. "

KES 3 :


" Jom karoeke. "

" Tak nak, mak aku tahu nanti mahu kena sembelih aku . Aku kalau pegang microfon tu, tak pas kat korang dah. "

SEBENAR :

" Seram je aku tengok tempat nak karok. Baik nyanyi dalam bilik air je. Free je. "

KES 4 :

" Beli la handset baru. Dah uzur benar aku tengok fon kau tu. "

" Ish.. elok lagi ni. "

SEBENAR :
 Nak tunggu fon tu turun harga.

-----------------------------------------

Sebenarnya, yang buat ak lagi confuse....

timeline of actors from harry potter31    timeline of actors from harry potter32
Tetiba Neville LOngbottom jadi butterfly. Ulat bulu yang transform jadi butterfly.





8 0 buaT aDuaN:

Maryam Fatanah said...

neville tu mmg hensem la mar..tp hnsem lg draco tu..seyes m suka dy

rizwan's sweetheart said...

tu bukan baik... tu anak mak yang kedekut!!! hehehe...neville mmg dah menggoyangkan imanlah!!!

gimi, tau xcamne nk xplore cbox? fda ada wat entry pasal tu...

Aiydalela said...

hehehe. kadang2 kite tak boleh nak ikut orang 100%, kene ikut diri sendiri kan?

itu namanye menjaga hati dengan cara yang terbaek, takde yg terasa :)

Gimi said...

Maryam Fatanah..

Entang mana lo hensemnye Draco tu..da la nama pun macam dracula je..

Gimi said...

Fida aka Rizwan's sweetheart...

Haha..apa-apa la. Dapat pangkat anak mak la pulak.

Nak explore tu, tarik sampai bawah and tekan mesej lama

Gimi said...

Aiydalela..

Yup..kita x boleh ikut cakap orang 100%..

-[miracle]- said...

wakakakaak ~
hampehh :P

Gimi said...

Miracle..

LOL

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review