13 February 2011

HaNtu Si CaNtiK


Leaf

PERHATIAN!!

Saje buat gempak sikit..
Korang kenal tak si cantik manis ni?
Bagi siapa yang tak minat tengok cerita cina maybe tak pernah tengok kut..
Aku dari kecik sampai besar suka tengok cite cina..
sekarang ni pun..
 Cerita cina pertama ak tengok..

Journey To The West..
Aku suka tengok Wukong tu sebab dia nakal sangat..


Ok, berbalik topik asal..


Inilah Joey Wong..
Joey selalu dapat watak jadi hantu yang cantik dan syaitan musang..
Selalu jadi syaitan la..
Punya cun camni jadi hantu ngan syaitan lak, tak faham ak..



Leaf

Alahai..sayang jadi hantu je..

4 0 buaT aDuaN:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

seriesly....i mmg suka tgk dia berlakon,,, owhh baru tau namanya,,,huuu

wida said...

suka jugak tgk cite wukong tu dulu..

Gimi said...

Lokman Hakim..

Gimi pun baru tahu..tu pun tanya kawan yang suka Joey ni

Gimi said...

Wida..

Wa..wida pun suka..
Gimi puas cari cite ni kat kedai tapi tak jumpa..
Cite ni banyak versi tapi paling suka yang Dicky belakon..Wukong yg paling kacak..

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review