12 March 2011

Jawab Tag BuUwA..


Adakah ak rasa ak hot?
Tak main la hot-hot ni, maintain comel je.


Pasal wallpaper?
Ak tak suka letak gambar orang. Entah, tak tahu kenapa.

Kali terakhir makan ayam?
Semalam. Siapa nak belanja ak makan ayam hari ni?

Lagu terakhir dengar?
Bawa kau pergi - Goliath


Buat apa sambil buat entry ni?
Tak buat apa-apa. Fokus!

Dipanggil apa selain nama sendiri?
Kidtun.

Tag 8 orang?
1- Jaja
2- Kila

Kenapa tiga je? Biarlah rahsia...


Siapa nombor satu?
Kawan ak..kawan baik ak..selimut ak masa ak kena demam kura-kura..

Nombor tiga berhubungan dengan siapa?
Dengan .... biarlah rahsia...kwang2

Kata-kata cinta pada nombor dua?
Cinta mati hanya untuk Allah.

Lima perkara tentang nombor satu?
Suara macho
Sentiasa ceria
Kuat makan tapi tak gemuk-gemuk
Suka belanja kawan-kawan
Peramah
Suka senyum
Pandai lompat kijang

Alo..banyak la pulak..

Persamaan kambing dan lembu?
Dua-dua boleh dikorbankan untuk kenduri kawin korang.

Perasaan semasa jawab soalan ni?
Tension ak..haha

Ak tahu ke si Rizman tu sengal?
Entah sape-sape la si Rizman ni. Tak berani pulak nak ngomen nye.
-Don't judge people by its name-
( Ni patut ayat Beca Islam dok )


------------------------------------------------------
Sori sebab tak jawab penuh. 
------------------------------------------------------

5 0 buaT aDuaN:

buuwa said...

gimi jawab jugak..^_^ thanks gimi..

Nadia Mashuri said...

hehhee..
=)

Gimi said...

Buuwa...

Welcome..

Gimi said...

Nadia Mahsuri...

=)
=) =)
=) =) =)

jaja salim said...

suara macho beb..hahaha
aku suka tuh

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review