17 March 2011

SoTong paKai SeLuaR


" Land acquisition involves the compulsory taking of land....bla..bla...bla... "

 

" Kill...tak leh tahan dah ni. "
" Sabau je...sat lagi, habis le ni.. "

" Ok class... saya nak sambung chapter seterusnya. "

" Ya Allah "

Encik A pandang muka ak yang macam tak puas hati.

Kejam betul ak.

" Ok..take five "

Alhamdulillah... boleh ak buat sujud syukur kejap.

Krooh..krooh..
--------------------------

" Ok...kita start "

" In Section 47....bla..bla..bla... "


" Hah...tu awak kat hujung tu, bangun. "

Walaupun dah terlelap, telinga ak masih boleh tangkap apa yang Encik A cakap.

Ak pun apa lagi buka mata.

Cuak tak terkata.

Ak pandang depan. Encik A takde. Mana dia?

Rupanya bukan ak yang Encik A maksudkan. Budak belakang rupanya.

" Cuba bangun. "

" Ni apasal pakai seluar sotong ni? Dah takde seluar lain ke nak pakai? "

What?? Seluar sotong??

Aik...tak kan pakai sepender je gi kuliah?

Superman ke apa?

Jap..jap..pusing 180 darjah, baru tahu.

 -----------------------------------------------------
Moral story:

Jangan pakai seluar sotong, nanti sotong nak pakai seluar sape pulak.

14 0 buaT aDuaN:

Nadia Mashuri said...

hehee..
pakai kain batik je lah..

Gimi said...

Nadia..

Takkan lelaki nak pakai kain batik pergi kuliah lak..

Novelgurl said...

Salam..haha..pe kes la pakai suar sotong.

Gimi said...

Novelgurl..

Seluar semua habis kut..

Tasha said...

seluar sotong tu cam ner? huk3

Gimi said...

Tasha...

Seluar sotong tu yang kecik kat bawah..yg bese bdk skinhead pakai

puanbee said...

haa seluar sotong ?? kihkih

Gimi said...

Puanbee..

Tak tau la...encik A lecturer gimi yg bagi nama

nelly said...

selalu pakai seluar ni ..hehe

Gimi said...

Nelly..

Pasni kena pakai seluar lain lak...

Farhan Zulhusmi said...

itu ke seluar sotong......eden ada sehelai seluar tu..xkan nak buang kot...walaupn dah lama xpakai.......

Gimi said...

Farhan...

Jangan pakai je...

akU GaDis said...

hak3.. ada jugak ea sluar sotong.. bawu gadis tau.. kih3

kay_are said...

nape suar camtu dipanggil sotong? bukan name nye skinny jeans ke? @.@

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review