19 March 2011

Ak Jadi IkaN


Ini takde kena mengena dengan Si Tanggang kena sumpah.

Ni nak tunjuk kolam yang orang kompom boleh duduk tanpa lemas.

Nak duduk berejam-jam pun tak kisah.



swimming_pool_02

Air kolam tu cuma sedalam 10 cm..

Siapa siapa yang tak reti berenang tu dialu-alukan berenang kalau tak malu...

Kolam ni terletak di salah satu muzium di Kanazawa..

Jadi, kalau korang berenang dekat situ, takut disalah anggap

ikan duyung sesat pulak.


Pereka kolam ni ialah Leandro Erlich




Berani betul la adik ni..
Underwater Japanese Pool 05

8 0 buaT aDuaN:

cik pulau said...

lorhh.. ada jugak cenggini..
agaknya diorang berlakon pun kat sini kot.. lalala~ ^^,

Novelgurl said...

Salam..ehe..best2^^

Gimi said...

Cik Pulau...

Biasa la depa, teknologi lagi jauh dari kita..

Gimi said...

Novelgurl..

Jom g sana...

adan said...

jepun memang termaju... tempat ni tak kena tsunami ke?

kay_are said...

maksudnye kat bawah xde air?? pelik nye.. cane leh wat jadi camtu?

Gimi said...

Adan...

Yang tu tau lak

Gimi said...

Kay_are...

Emm...ye camne tu...dia letak kaca kut kat bawah air tu

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review