Ask Genie In A Bottle Contest

 
" Aunty, Gimi dah siap. "

" Eh Gimi...kurang asam. Ko curi kain aku ye? Mama, tengok Gimi ni... "

" Gimi...betul ke yang Bella cakap? "

" Err...kain tu Bella dah buang. "

" Mama....dia tipu. Kay, jom belasah. "

" Waa.. kejam..kejam..korang memang dengki dengan aku. Menci..menci.. 

" Wek! Wek! Tolong sikit... Mama, Kay jom pergi. "

 Sob...sob..sob

" Pohon beringin...eh, silap lagu da "

Meow..meow..

" Tomok...jangan la mai sini. Aku nak nangis ni. Tak dapat jumpa prince charming. "

Meow...meow..

" Eh...apa ni Tomok? "

" Berhabuk benornye...berapa lama tak cuci ni? Gosok sikit. "

Puussh

" Eh apahal lak ni? Pasai banyak asap ni? "

" Halo adik manis, you boleh buat tiga permintaan sama saya. Cakap aja suma boleh. "

" Ehem..ehem..assalamualaikum. "

" Eh....hehe..waalaikumusalam. "

" Herm..adik manis..pasal apa pakai baju koyak-koyak? Tarak malu ka? "

" Ei..ini kakak tiri saya koyak la... sob sob sob."

" Ok..ok...soli la. Mana saya tau. "

" Ok...apa permintaan? "

" Gimi mau baju paling cantik. "

" Sebab? "

" Pasai Gimi nak pi jumpa Tuan Putera. Kena la comei-comei. "

" Kedua...kereta kuda nak pi istana sebab dalam cerita Cinderella kan pakai kereta kuda. "

" Ketiga...nak semua ni kekal lepas jam 12. Boleh dating lama sikit. "

" Hermm...ok! Sedia..."


" Kalau saya kasi baju seksi, nanti Tuhan malah."


" Saya kasi knight rider pasal nanti saya tarak perlu tukar tikus jadi kuda, kucing jadi pemandu. Kan tarak baik ubah kejadian Tuhan."

" Yang last tu...tarak boleh ar. You mau lama-lama sama dengan itu prince, mesti kasi nikah dulu. "

" Ok...settle suma. Saya chow dulu. Assalamualaikum.."

" Sob..sob..waalaikumusalam."

------------------------------------



12 0 buaT aDuaN:

Bidadari Syurga said...

wahhhhh... mcm best aja contest nie... nak pinjam title dia bleh? heeeeeeee citr awan yg part nanyi pohon beringin tu tacinglah... aduh...

Gimi said...

Cik Bidadari...

memang tajuk dia tu...

tu lagu cite bawang merah...

Nana said...

kreatif ! :D

kay_are said...

kreatif gile.. ade harapan nak menang ni. leh lak campur cinderella ngan aladdin.. hee.. gud luck!

Bidadari Syurga said...

http://bidadari7syurga.blogspot.com/2011/03/oopss-terjumpa-sudah.html.... kita nak bua confesion nie... hik hik hik hik... heeeeeeeeee

Gimi said...

Nana...

Tq...

Gimi said...

Kay_are...

Kembang punggung ni...

Haha..

Syarni Farida said...

nicely done ! stay tuned sampai akhir bulan for winners announcement ya gimi? (:

Gimi said...

Miss...

Ya..i will waiting

Syarni Farida said...

hai, contest nie dah tamat (:
dah boleh buang banner kat blog awak ye

1 april ni saye akan contact winners
stay tuned ;D

Syarni Farida said...

sms me at 0194501347 asap with your full name and address, thank you

x paham nape ramai x respon bila menang, grrr

anyway, do respon,thans!

Gimi said...

Miss..

Miss jgn malah2, nanti cepat tua..

I'm win???

Gege~

Tqs..

 
hijau hazel Blog Design by Ipietoon