23 March 2011

Ask Genie In A Bottle Contest

 
" Aunty, Gimi dah siap. "

" Eh Gimi...kurang asam. Ko curi kain aku ye? Mama, tengok Gimi ni... "

" Gimi...betul ke yang Bella cakap? "

" Err...kain tu Bella dah buang. "

" Mama....dia tipu. Kay, jom belasah. "

" Waa.. kejam..kejam..korang memang dengki dengan aku. Menci..menci.. 

" Wek! Wek! Tolong sikit... Mama, Kay jom pergi. "

 Sob...sob..sob

" Pohon beringin...eh, silap lagu da "

Meow..meow..

" Tomok...jangan la mai sini. Aku nak nangis ni. Tak dapat jumpa prince charming. "

Meow...meow..

" Eh...apa ni Tomok? "

" Berhabuk benornye...berapa lama tak cuci ni? Gosok sikit. "

Puussh

" Eh apahal lak ni? Pasai banyak asap ni? "

" Halo adik manis, you boleh buat tiga permintaan sama saya. Cakap aja suma boleh. "

" Ehem..ehem..assalamualaikum. "

" Eh....hehe..waalaikumusalam. "

" Herm..adik manis..pasal apa pakai baju koyak-koyak? Tarak malu ka? "

" Ei..ini kakak tiri saya koyak la... sob sob sob."

" Ok..ok...soli la. Mana saya tau. "

" Ok...apa permintaan? "

" Gimi mau baju paling cantik. "

" Sebab? "

" Pasai Gimi nak pi jumpa Tuan Putera. Kena la comei-comei. "

" Kedua...kereta kuda nak pi istana sebab dalam cerita Cinderella kan pakai kereta kuda. "

" Ketiga...nak semua ni kekal lepas jam 12. Boleh dating lama sikit. "

" Hermm...ok! Sedia..."


" Kalau saya kasi baju seksi, nanti Tuhan malah."