28 August 2011

Jantung Hatiku Dup Dap



" Sakit apa ? "

" Sakit hati . " MSN Onion Emoticon Set

" Apa ? "

" Eh...batuk..khooh...khooh!! "

" Demam tak ? "

" Em..tak. "

" Selesema ? "

" Tak. "

" Ok..nganga mulut. Aaaaa "

" Aaaaa "


Doktor tergelak.

Onion Emoticon Set
( Kurang asam betul la doktor ni. Aku pun satu pergi ikut bunyi aaaa tu pasal apa. )

" Adik, tekak adik sudah bengkak. Nanti balik jangan minum ais tau. "

Angguk je.

( Baik!!!)

MSN Onion Emoticon Set
Tiba-tiba, doktor pegang tangan aku. Dan jarinya menyentuh pergelangan tangan.

( WTF )

" Ok. Adik tak demam tapi denyutan jantung adik agak laju. "

Onion Emoticon Set
( Serius aku nak tikam doktor ni. )

Nurse kat tepi doktor boleh lak gelakkan aku.


- - - - - - - - - - - - - - - 

Pasni aku tak nak pergi hospital dah kecuali dah kronik sangat.



9 0 buaT aDuaN:

MR. SYAH said...

hahah... jaga kesihatan tu.. aku pun xsuka pergi hospital.. dah tahap betul2 kronik baru pergi..

Novelgurl said...

haha..x de nya..kak gimi mesti nk g hospital tuh hri2 an..tersngkut suda
slmt arie raya !

Sr. Maryam Fatanah said...

amboih amboih mar...

putri_roh said...

ahaaa.... jantung agak laju sebab doc hencem bangat.. ahahahahha......

Gimi said...

mr.shah..

skang lagi la malas nak g, dekat 2 jam tunggu pun x pagil nama lagi..

nak p swasta, duit x bpe nak ada..

redha je ar

Gimi said...

novelgurl..

xdenye...terpikat sekejap je..haha!

Gimi said...

maryam...

apa?

hehe

Gimi said...

putri roh..

bukan sebab hensem sgt, sebab x hensem...

Buuwa said...

hhhahhahaha..
lawak la gmie nih.. kih3...

'aaaaaaa'... hek3

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review