06 September 2011

Payu Dara Berkudis


" Teman mak pergi kedai depan tu, tengok buku kejap. "

" Emm.. "

( Aishh...ni malas ni. )

( Pesal la ramai bangla lak ? )

" Mak, Along duduk luar je. "

" Eh..jangan. "

" Nape pulak ? "

" Situ mana ada kerusi, nanti orang ingat anak mak minta sedekah pulak. Along berdiri je ye. "


Mak berlalu pergi.

( Nasib mak aku..)

Seminit menunggu, mak memanggil.

" Tolong bayar ni, mak takde duit kecik. "

Tanpa memikir apa-apa, aku menghulurkan wang kepada cashier.

Mulutku secara spontan melopong.

Mak yang perasan mencubit lenganku.

" Terima kasih, datang lagi. "

( Sama-sama, sumpah tak nak datang dah)

Aku dan mak melangkah laju keluar dari kedai.

" Mak nampak apa yang Along nampak ? "

" Dah terjojol macam tu, orang buta pun boleh celik. "

" Dada penuh kudis pun nak tayang ke ? "

" Patut la ramai mat bangla tadi. "

_ _ _ _ _ _ _



10 0 buaT aDuaN:

MR. SYAH said...

hahah... geli betul..

Gimi said...

mr.shah..

ko bayang ye?

Puteri said...

ganas giler..kudis tu sbb kene gigit serangga tu..baru semalam kene..heheh

..cik gugu.. said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~

✿....rossa alina....✿ said...

EEEWWWWWWWWWWWWWW...

Bidadari Syurga said...

alaaaaaaaaaaa.... tak senonohnya... tonjolan maut ke?

Gimi said...

Puteri...

Haha..ke bekas lebat? astaga

Gimi said...

Cik gugu & Rossa Alina..

yukkkkkss..

Gimi said...

Kak Bidadari...

Patutnya jadi tonjolan maut tapi sebab tercemar benda lain da jadi tonjolan..er x tau la

Nafisah Ruslan said...

eeee.. tah pape je. dah tau ade kudis tu patutnye ttup jelah. itu pun mau tayang

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review