07 September 2011

Kerana Awek Tak Dengar Cakap


" Iz... teman Min buat rambut ? "

" Ok... "

- Selepas 2 jam -

" Iz...cantik tak rambut Min ? "


" Emm...cantiiiik... "

" Hehe... "

" Cantik lagi kalau Min pakai tudung. " girl emoticon

" Ala..nanti kita kahwin, Min pakai la. "

" Betul ? "

" Betul.. Janji.. "

- Sebulan kemudian -

" Bila Min nak pakai tudung ? "

" Kan Min dah kata lepas kahwin Min pakai la.. "

" Kenapa nak tunggu kahwin baru nak pakai ? "

" You ni kenapa ? girl emoticon Ayah I pun tak suruh I pakai tudung. "

( Perkataan I dan You menandakan amarah sudah menguasai diri )

" Sebab ayah Min tak suruh la Iz suruh. "

- Lima minit berlalu -

" Iz nak putus. "

" Hah, takkan sebab I tak nak dengar cakap you, nak minta putus? "

" You dah gila ke ? "

" Sebab Iz tak gila lagi la..Iz minta putus. "

" Iz nak pisah bukan sebab Min tak nak dengar cakap Iz. "

" Dah tu ? "

" Sebab Min tak nak dengar cakap Tuhan. "

" Err.. " girl emoticon
- - - - - - - - - - - - - 




16 0 buaT aDuaN:

MR. SYAH said...

terbaik..

Nafisah Ruslan said...

best cte rni.. :) clash kerana tuhan

SuE AnA NAnA said...

btol2.. ^__^

Amoychanteks said...

ape lah. suruh ttp aurat pun susah..

ati shariffuddin said...

:) bgusnye tindakan... klu susah sgt nk tegur, baik carik yg da siap pakej ilmunya...

Puteri said...

waaaa..memula kite pon ingatkan dia mintak putus sbb taknak dgr cakap bf dia...

suke la..suke

Gen2Merah said...

wahhh... syioknya kisah ini... amanah Allah lagi penting dari segalanya..

Jiwa Kamikaze said...

gud for eyes healthy,..hahhaha,..

sha my heart said...

bagus lelaki tu. bukan senang nk jumpa mcm tu. sb biasanya yg ada cuma suka perempuan seksi tapi klu nk khwin pilih yg bertudung litup!

Bidadari Syurga said...

ada ke? lelaki tu tak sabar... sepatutnya dia bimbing... perempuan yang degil tak degil sebenarnya... kurang kasih sayang... bagus juga... semoga perempuan tu jumpa yang faham dan jujur menilai sebuah hubungan kekal...

p/s: selalunya entry adik kisah benar... hurmmm nii benar jugakan...?

Dr. Fox said...

wahhh! bagusnya Iz

d_LA said...

tabik spring kat iz..

vioLet -zati- said...

bgus crita ni, sukaa. haha :)

Gimi said...

kak bidadari..

True story..da byk kali laki tu tegur

hamzah ian said...

perghh.. sentap

Buuwa said...

terbaek gmie!..^_^

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review