05 December 2011

LesBian




15 0 buaT aDuaN:

cha zainol said...

hahaha :) ngokngek kau.

Gimi said...

Cha Zainol..

Awatnye?

..cik gugu.. said...

les ngan gay sume ni sengal~

cikpia said...

ha ha.... tak abes2 ngan lesbian.....

diana said...

depa giler..
hahahh

jelah said...

depa ni dh tak reti rza kot yg mne laki yg mne pempuan...

ghost writer said...

tuh lar pasal,sama jer pun.mungkin layanan berbeza kot.haha!

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

Novelgurl said...

ouh.serius tak best..hahahaaa..

Bidadari Syurga said...

makanya baju tusedo akan menangis di galeri atau kelak akan dimuseumkan sedikit demi sedikit.... :)

Gimi said...

Cik Pia...

Kes makin bertambah...

Cik Gugu..

Memang sangat sengal dorang ni..


Diana...

Terlebih, org gila pun x camtu

Gimi said...

Jelah..

Gimi pun da konfius klu pompuan jadi lelaki sebab skg teknologi boleh buat dorang sebijik cam laki, siap ad janggut..

Gimi said...

Ghost..

Haha, sama macam lecturer ak cakap. Sama cuma yang berbeza layanan. Dorang lagi memahami perempuan sebab dorang pun perempuan. sama macam gay, cuma xdela sampai bertukar jd perempuan

Gimi said...

pakaian muslim...

Terima kasih ya datang mengunjungi blog Gimi..


Novelgurl...

Kan2..xde hasil langsung...lalala

Gimi said...

Kak Bidadari...

Haha...letak tuxedo sebelah baju kawin memey dok..

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review