18 June 2011

SituasI


Situasi A :

" Ko ni asyik keluar malam je. Dah takde keje lain ke? "

" Ko sibuk kenapa? Jaga hal ko sendiri sudah. Lagipun ko pun selalu keluar malam. Jaga tepi kain sendiri baru nak jaga tepi kain orang. "

" Aku pakai seluar la weh. "

Situasi B :

" Ko ni asyik keluar malam je? "

" Ko jangan nak mengata aku, nanti bila jadi kat ko... "

- - - - - - - - - - - - - - - - - - 





16 0 buaT aDuaN:

Bella Bell said...

saya pon suka keluar malam.. hehe~

nelly said...

haha .
nelly jarang luar malam ~

Gimi said...

Nelly & Bella..

Bukan nak tekan pasal keluar rumah tapi pasal alasan orang tak boleh terima teguran

Cik Bidadari said...

kekadangkan... bila kita suka tegur orang... lelama kitapun jadi cenggitu... tetapi biasalah.. manusia... kalau cara teguran tu kena pd org yg tak leh terima... memang masuk airlah jawabnya

Gimi said...

tp kita berdoa agar dilindungi...

Syazwani Amira said...

saling ingat mengingati 2 penting,, bialah org x nk trime teguran kte pun, yg pnting niat kte betol.. ;)

..cik gugu.. said...

3ma jela owg tgur tu..
ikut tak ikut tu len cte ;)

Bella Bell said...

oo.. ok2.. dah paham sayang :)

ghost writer said...

malam suka keluar dengan aku...

kadang kami minum dan lepak,gelak2 sampai tengahmalam.kami memang lupa diri bila keluar malam.

uh!

Gimi said...

Syazwani..

Iya, jgn kita berdiam diri, jika tidak kita termasuk..

Gimi said...

Cik Gugu..

Betul3..

Gimi said...

Bella..

;p

Gimi said...

Ghost...

Kamu lelaki, :p

Nadia Mashuri said...

ada jer alasan org yang buat salah ni..

♥suNa husNa♥ said...

ayak,.mntk dijauhkanla mcm ni~

athirah said...

alasan depa ja tue..hehehehe

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review