02 November 2010

Graffiti yaNg woUw..

Kepala dah tak berapa betul sebab baca law. Onion Icon Ceh, padahal baru baca setengah jam. Camne lah nak dekan macam ni kalau belajar sikit je dah nak merungut. Ish..ish..

Lepas tengok cite Ramona and Beezus tadi tetiba je rasa nak online jap. Tetiba rasa nak tengok graffiti. Kat ne nak tengok? Aku pun tanya la manusia-manusia kat sekeliling yang ada. Depa cakap cari la Julian ke, Wenner ke...

Entah sape la yang depa sebut, ak pun tak bape tau. Psss..memang tak tau pun. Maka pencarian pun bermula. Memang wow gila...

Cantik bai...MSN Onion Emoticons Bukan takat cantik je tapi kreatif gila. Camne dia buat, ak pun tak tau. Lu pikir la sendiri.

Nampak macam botol btul tapi sebenanye lukisan kat jalan je..kalau nak tau, ni la julian beever..
Ini plak Kurt Wenner..nak tengok banyak lagi korang tekan je nama dorang..
Ak rasa budak kecik tu pikir santa duk dalam longkang busuk...

Kalau betul ni tak tau la..

Memang tabik spring ar.. Kalau ak jalan-jalan kat sini ad lukisan camtu nak juga ak bergambar, ini tak. Jalan sana, kat wall pergi spray "Amir cinta Azura". Ada juga yang cantik tapi nampak macam tak siap warna je. Maybe kena kejar ngan pak cik polis kut.

Kalau ye pun nak buat vandalism pun, biar la tak menyusahkan orang. Ini rosakkan telefon ar. Tak ke membazir duit nak pergi baiki telefon tu pulak. Ok la, ak nak pergi sambung baca law lak...

3 0 buaT aDuaN:

Cadbury Girl said...

lawa seyh .
kan bguih klau ade kelebihan mcm diaorang .

Gimi said...

tu la..
sebenarnye ramai orang kita yang pandai lukis macam ni..cuma tak diberi peluang je..
kalau kat Malaysia buat macam ni mau kena tangkap buat vandalism..

♥suNa husNa♥ said...

ritu terjumpa gafiti dia wat gmbo lubang kat jalan..siyes sume org xlalu ikut jalan tu..takut jatuh..pdhl gmbo je..haha

gimi..
kt kelate da 1....mmg cntk.tp susah nk mik gmbo sebab die tepi jalan..plus takut kena langgar..ngeh2

Popular Posts

 

hijau hazel Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review